Chicco!

Dags att ni får se bilder på lilla chicco-picco, fisen, gullegubben, babe, bebis, lillen, ja, kärt barn har många namn. här är han iallafall!

Brukar ligga hos mig i soffan när jag läser rättsfall..


lite småseg.. :)


Ungefär lika stor som min lagbok och väger lika mycket också!

Han känns redan som en del av familjen, det är helt naturligt att han ska vara med oss. Dock har jag haft lite ont om tid sista dagarna, så har blivit alldeles för lite promenader idag och igår ;( Stackaren, får så dåligt samvete!
Snart är jag färdig i tvättstugan, klockan närmar sig 23, men jag tänker banne mig gå ut en sväng med honom ändå! tur att det är helg imorgon, då kan vi ta en två timmars promenad i skogen!
Publicerat: 2009-10-09 @ 22:48:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0