fota

ja, fota är precis vad jag ska försöka få tid med någon gång under dagen. Inte ska jag vara kojstnärlig, utan har fått förfrågningar på ögninskuggor, så måste ta lite bilder för att visa de olika färgerna.
Nu har jag suttit vid datorn för att renskriva anteckningar från föreläsningarna. Det känns enklare att läsa på om man har dem i ett dataskrivet häfte än i sin kladdiga anteckningsbok. tyvärr går det mindre bra, jag får inte så mycket gjort..
Så om några minuter börjar jag nog läsa i stället, kryper upp i soffan med mina duntofflor och Chicco vid sidan, försäkringsrätt är boken idag!
Om nu Chicco vill vara hos mig, han har fårr en ny favoritplats att sova på- min garderob! glömmer jag att stänga den ligger det garanterat en hund där inne sen! har råkat stänga in honom ett par gånger så får vara försiktig!
Så småningom har jag planerat att ta bort dörrarna och istället hänga draperier där. Blir både snyggare mer praktiskt då vårt sovrum inte är så stort, dörrarna tar ju lite plats när man öppnar dem. Dessutom kommer ju Chicco kunna hoppa in och ut som han vill då.

ha det bra så länge!
Publicerat: 2009-10-14 @ 10:58:23


1 kommentarer
Postat av: madde

svar på din kommentar: tro det eller ej men jag har haft henne i två år nu. det är bara det att jag inte orkar med henne. Hon är en kanonhäst men man måste hela tiden vara så perfekt i sitt ridande. du kan inte hoppa upp på henne när du är på dåligt humör och tro att det ska gå bra. Sen så passar vi inte ihop. Har verkligen försökt men hon får mej bara att bli rädd för att hoppa, efter olyckan med nova så har jag alltid velat ha det perfekt innan jag styr mot ett hinder. Har gett det en chans och nu tycker jag inte ens att det är kul med hästar och ridning längre. tyvärr..

2009-10-14 - 17:59:34 | URL: http://madelinetrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0