good morgon!

Klockan är snart 10, och jag o fåglarna är de enda som är uppe! Både Damir och Chocci sussar fortfarande sött, sådana latmaskar! Visserligen gick vi inte och lade oss förrens klockan 02 inatt, men ändå!

Vi skulle precis gå och titta på film när min telefon ringde, ett nummer som jag inte hade. Av någon anledning vill jag inte svara när jag inte har numret inlagt, men det gjorde jag ändå, och vilken tur!
Det var mina kusiner som jag inte har träffat på över två år som stod vid Willys, bara några hundra meter från vår lägenhet! Så fick lite oväntat besök från dem, men oj vad glad jag blev!

By the way så har jag typ en halloween sminkning färdig i huvudet, så imorgon tänkte jag få den gjord, behöver köpa en sak till den.. ( så gick det med mitt shoppingförbud...)

Nu ska jag ta och göra andra hälften av en gammal tenta, gjorde del A igår, och hade faktiskt rätt på det mesta :) Men det är ju B delen som är svår, så får plugga på den sortens frågor ordentligt..
Är det någon som läser som är intresserad av juridik? Säg till så kan jag skriva mer om det!
Publicerat: 2009-10-25 @ 09:57:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0