HALLOWEEN!

YAIH! Någon mer än jag som är supertaggad på ikväll? Jag ÄLSKAR Halloween, är så kul att få klä ut sig! Jag skulle gärna göra det oftare, men mina kompisar brukar inte vara lika entusiastiska som jag. Dock har jag yvå problem. För det första, min dräkt har inte kommit!
Jag skulle egentligen haft den här, men så går det väl när man börjar leta för sent..



Från början hade jag dock tänkt att skaffa blindlinser, DET om något ser läskigt ut! men jag tyckte 300 kr var lite mycket bara för ett par linser.. Idag får det bli ett nesök på A6, hoppas på att hitta npgiot där, har lite ideér..

Vidare till mitt andra problem- Vi vet inte ens vart vi ska vara ikväll! Alla hade planerat allt så tidigt utom vi, så när vi föreslog att folk kunda komma hit var de ju redan upptagna.. Men jah hoppas verkligen att vi hittar en fest där folk klär ut sig! Inte så roligt om jag blir det enda..


Publicerat: 2009-10-31 @ 09:23:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0