isadora foundation brush

Denna fäljde med mig hem när jag och mamma var och handlade lite ihop. Jag är inte så förtjust i att använda fingrarna när jag applicerar foundation, annu sämre tycker jag om svamp.
Nedan kan ni läsa om vad det står på isadoras hemsida om borsten, själv tycker jag att det är en prisvärd borste, jag tror att den kostade 99 kr. Resultatet bir mycket mer täckande och jämnt än utan borste, även om det tar lite längre tid. Absolut prisvärd, är näjd med köpet!


Foundation Brush
Används för att lägga på foundation och är mycket lämplig vid partiell applicering (t ex näsa, under ögonen). Ger ett fulländat resultat. Även idealisk för applicering av Compact Foundation Powder och IsaDora Express Foundation Stick. Observera! Bör rengöras efter varje användning. Då materialet är syntetiskt, torkar det snabbt.


Publicerat: 2009-10-20 @ 09:09:29


1 kommentarer
Postat av: Emma - staar

bra val ang Foundation borsten! :D ja köpte en oxå fast åhlens egna märke, kosta runt hundringen dn oxå.. funkade faktiskt bra, jämnt å bra resultat som du säger!

2009-10-26 - 17:37:47 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0