kändisarnas dräkter..

halloween är en högtid som kändisarna tar vara på! ( precis som alla andra högtider..) Det måste vara jättakul att verkligen kuna gå in för sin utklädnad, inte behöva ha någon tanke på ekonomi när man väljer.

Här är några av mina favorit dräkter hos kändisar!

1. Heidi Clum, hon går verkligen in for det, men med denna dräkt överträffade hon sig själv!



2. Jason Biggs, kul med någon som faktiskt tar tillfället i akt att bjuda på sig själv!



3. Heidi och Seal again.. Svårt att inte ha med henne flera gånger, hon är drottningen över Halloween!, dock förstår jag inte riktigt vad Seal är för något, men de passade ju bra ihop i alla fall!



Den sämsta dräkten finns det också många kandidater på, men jag tror nog Brittan tar hem priset, iförd denna.. baddräkt?





Publicerat: 2009-10-31 @ 09:33:22


2 kommentarer
Postat av: rebecca

men, seal är ju eva fattar du väl! :)

2009-11-02 - 22:50:19 | URL: http://rebeccawashere.blogg.se/
Postat av: Sara

HA,HA JA DET BORDE JAG VÄL FÖRSTÅTT.. TACK FÖR UPPLYSNINGEN DÅ ;)

2009-11-03 - 10:13:53 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0