kläder till lillen!

Det börjar bli kyligare ute nu, dags att skaffa lite varmt till plutten att ha på sig. Ett vinter täcke och en stickad tröja har han redan fått, men när det blir kallt ute kommer han behöva ett par skor. eller rättare sagt två par ;)
Egentligen är jag emot att plocka på dem massor av saker, men han har knappt någon päls alls på tassarna, så har bestämt mig för att det får bli dessa.


Kommer från Le Chien och kostar 295 kr. Finns i andra babyblå och rosa också, men jag tycker att beige blir bäst, matchar hans päls :)



Där finns även denna fina tröja med halsduk som matchar, även den kostar 295 kr.



Sedan är jag säker på att han också önskar sig denna jacka med pilot emblem på! 355 kr kostar den..
Publicerat: 2009-10-18 @ 23:13:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0