kvällning

Tänkte ploppa in ett sista inlägg innan jag lägger ner bloggen för dagen. potatisen står nu på spisen och puttrar, var och köpte lax innan också, så blir lite mys innan vi sätter på en film ikväll.
Just nu sitter jag och skriver rent anteckningar från föreläsningar, lite duktigt tycker jag allt!
Till nästa kurs ska jag försöka skriva rent dem efter varje föreläsning medan jag har dem färska i minnet. Det är alltid bra med en extra genomgång, dessutom kommer jag ju kunna förtydliga mycket nu. Mpånga av anteckningarna jag har nu är bara stödord som jag inte förstår något av!
Annars har jag knappt pluggat något alls idag, riktigt slappt sista tiden! men nu känner jag att motivationen börjar kommas tillbaka, så när älsk kommer hem från skolan vid tolv äter vi tillsammans, sedan åker jag till biblioteket och sitter vackert där med näsan i böckerna hela kvällen!

Imorgon tänkte jag också göra en lite finare vardagssminkning, är sugen på denna!



Ha dte bra så hörs vi imorgon!
Publicerat: 2009-10-29 @ 19:00:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0