makeförslag!

Ingen som har lämnat något förslag av färger om veckans sminkning som jag ska börja med, så jag lämnar väl ett förslag själv! ;)
Ni är dock fortfarande väldigt välkomna att lämna egna förslag!
mitt färgförslag är i alla fall.... hmm.. gul, grön och blå! tror jag, eller kanske något annat, vad tycker ni?

Sitter lite och letar efter mjukiskläder, känner verkligen att jag behöver ett par set,mycket bättre att ha på sig än jeans varje dag! har hittils inte sett folk springa omkring i mjukisar på skolan, men jag körde på mina idag iallafall! Dock börjar de bli väldigt slitna, så är dags att kassera dem.. Tar alltid ett tag innan folk börjar använda mjukisar i skolan, men har en känsla av att det inte riktigt går mjukisbyxor typen männsikor på min skola.. Ärt faktiskt väldigt många snobbar med "pappa betalar" stilen där, så är mest märkeskläder som gäller, dyra jeans och ralpg lauren skjortor är populärt. Inget fel med det, men som student har jag faktiskt inte råd, ligger redan på minus på konton denna månad.. dessutom är det faktiskt MYCKET skönare med mjukisar!
Publicerat: 2009-10-13 @ 21:36:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0