Nu har jag..

Nu har jag varit duktig och ringt lite samtal!
Fått en till för Chicco på smådjurskliniken bland annat, killen börjar ju bli stor, snart ett år! Så är dags för vaccination. Så småningom ska jag även se om jag ska kastruera honom, skulle bli lugnare för han själv då. Först måste jag dock ordna allt med hans försäkring. Skulle göra det idag också, men tror jag måste ta mamma till hjälp, är inte riktigt säker på vilken sorts försäkring jag ska ha. Jag testade att fylle i liote uppgifter och så på agria ( är försäkrad i sveland nu, men vill byta), men då fick jag fram att hans försäkring skulle gå på 200 i månaden! Lite mycket tycker jag..



Nu ska jag och plutten gå ut på vår mysrunda!
Sedan blir det kanske lite matlagning, kanska lax idag? När Damir kommer ham ska jag ta bilden till skolan och sitte och plugga, har haft så sjukt dålig motivation de senaste dagarna, är väl ett mirakel om jag klarar tentan..

Ha det fint så länge!
Publicerat: 2009-10-29 @ 11:13:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0