På G!

Det är just vad jag är nu! Har börjat få lite smått panik inför tentan, men jag tror jag kan fixa det! Kommer INTE jinna läsa alla böcker, men får helt enkelt göra det bästa av situationen. Idag hade vi seminarie, lär sig alltid massor av saker där, nu har jag srivit ut material från föreläsniingen jag missade igår. Dessutom har jag printat ut en gammal tenta, tror man tjänar mycket på att börja gå igenom dem i tid..
Så nu ska jag ta en promenad in till stan, göra ett besök på akademibokhandeln och förhoppningsvis få med mig ett uppslagsverk och notiser hem. Sedan blir det en promenad med lillen och MASSOR av plugg resten av dagen!

Har ni förresten sett blondinbelas blogg? Hon skall minsann börja läsa juridik om ett år! Inte oväntat eftersom hon ju är intreserad av det, men var det inte hon som inte hade behörighet i flera ämnen?
Jag hoppas verkligen inte att man kommer in på utbildningar bara för att man är rik och berömd, men har hört att5 det händer ofta i Stockholm...

Vad tycker ni om det?
Publicerat: 2009-10-20 @ 12:14:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0