pluggpluggplugg

Massor av plugg för min del! Paiken inför tentan närmar sig sakta men säkert och det känns som om jag inte har koll på NÅGOT ALLS! Är bara att köra gänet nu och hoppas på det bästa. Ikväll var tanken en mysig middag med tjejerna, men jag könde ig tvungen att välja böcker, godis och kaffe framför dem..
Men kanske tackar de mig sen, för nu har jag förberett mig ganska bra för seminariefrågorna vi ska göra tillsammans på måndag :)
Dock går det alldeles för långsamt, köänns inte som om jag kommer någon vart..

Ja,ja, nu blir det en paous med hundpromenad, sedan back to work!

Fick föresten en idé innan. Vet ju att ni fortfarande är en del som läser,
Råkar också veta att vissa av er läser just för att ni är intresserade av smink, trots det var det ingen som lämnade någon kommentar om veckans färger, så istället för veckans färger tänkte jag att jag den närmsta veckan kan visa en maskeradsminkning? Passar väl bra u när det snart är halloween?
Är dock inget jag gjort förut, så ha inte för höga förväntningar!

Någon som har förslag på vad jag kan försöka mig på?



Några face charts från MAC, de flesta av dem känns dock svåra att få till i verkligheten.. men jag har lite ideér... ;)
Publicerat: 2009-10-23 @ 19:28:13


1 kommentarer
Postat av: Emma -staar

ooh, ja tyckte colourspill va lite läcker! men ja har fastna för mkt färg nu på sista tin! :)

lycka till!

2009-10-26 - 17:34:49 | URL: http://www.lillastaar.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0