seminariedags!

Hej!
Tänkte slänga in ett inlägg medan jag ändå sitter vid datorn och skriver ut mina seminarie uppgifter. Har tre timmar på mig att göra dem, borde inte vara något problem, sedan ska jag hem, hoppas på att älsk har städat undan lite, för sedan ska vi åka hem. Känns bättre att ha det någorlunda städat innan man åker, är inte kul att komma hem till en svinstia sen..
igår fixade jag mina naglar, de blev ganska bra! Dock måste jag fixa lack så jag kan göra en ordentlig manikyr..
Men det får vänta, nu har jag i alla fall lite längra och finare naglar!
Publicerat: 2009-10-15 @ 09:51:39


1 kommentarer
Postat av: madde

ja det är ju skönt! Jag brukar faktiskt passa ihop med de flesta hästsorter men min egen skulle minsann inte gå! hehe.

Jag vet inte riktigt, vi får väl se. Det finns ju lite altenativ som jag kan välja, men att köpa ny blir det nog iallafall inte nu.

2009-10-15 - 16:00:14 | URL: http://madelinetrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0