god morgon

hej på er!
Får börja med att be om ursäkt över fruktansvärt dålig uppdatering. Sedan kan jag fortsätta med att säga att bättre än såhär komer det nog inte bli!
Jag har alltså 14 böcker att läsa på två månader, tre av dem är på ca 500 sidor. Sedan tenta på det. jag måste priorotera skolan framför bloggen, även om det är så mycket roligare att skriva här!
Det har varit en del som läst sista tiden, även om antalet minskat med den dåliga uppdateringen.
Jag tänkte fråga er som läser, vad tycker ni jag ska skriva om när ni får välja något?
jag hinner som sagt inte med att göra massor av uppdateringar som jag gjort innan, men när jag väl gör det vore det ju bra om jag skrev något som ni intresserar er för!

Så,snälla, lämna en kommentar så jag kan fortsätta ha en någorlunda bra blogg även om uppdateringarna färre!
Publicerat: 2009-09-09 @ 08:53:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0