skoola!

hej!
Sitter vid en dator i biblioteketoch har en ångets känsla sonm sakta med säkert kommer över mig. Idag ska vi ha någon sorts redovisning om rättssök, vi skulle på olika sätt komma fran till svar i juridiska frågor. Vi hade tidigare en genomgång på vart man kan rättssöka, och jag hade ortoligt svårt att hänga med, så ärligt talat är jag usel på det!
Tack och lov så arbetade vi i grupp, så svaren fick vi fram i alla fall.
om någon tilla ska vi redovisa det vi hittade, hoppas verkligen inte att det är bnågot allvarligt i den redovisningen.
Som toppen på detta fick jag även reda på att jag på något sätt lyckats missa en föreläsning angående detta..
suck..
Sedan hjälper det ju inte att jag har ca 300 sidor kvar i boken vi läser, jag hade planerat att vara färdig med den imorgon.. 300 sidor är inte så mycket, men när det handlar om skadeståndsrätt och språket inte är det enklaste tar det låång tid att läsa det!
Aja, ska ta mig i kragen och plugga nu istället!
ha det fint!
Publicerat: 2009-09-02 @ 10:29:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0