söta ni är!

Jag kan knappt tro att folk fortfarande läser min blogg, har ju inte uppdaterat på en vecka!
Så det här inlägget är endast tillägnat er läsare, blir verkligen jätteglad av att en del fortfarande hänger med!
jag har inte riktigt haft motivation till att blogga en tid nu, men känner att den börjar komma tillbaka! Tror jag ska börja om från början helt och hållet, så ni får hålla ögonen öppna, snart blir det nog en helt ny blogg även om det fortfarande kommer vara jag som står bakom!
jag har nu precis läst ut första boken i kursen obligationsrätt, men ligger ändå efter med tanke på att jag borde plöjt igenom hälften på nästa bok också :( men å andra sidan så ligger ju alla andra också efter, så behöver inte känna mig ensam!
Publicerat: 2009-09-17 @ 14:01:36


1 kommentarer
Postat av: Darin

Jag gillar din blogg:)

2009-09-28 - 22:55:15 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0