2in1

Slänger in ett snabbt kort litet inlägg, med budskapet om att inte känna er begränsade när det gäller användningsområdet på era make up produkter! bara för att det heter ögonskugga betyder inte det att den alltid måste sitta på ögonlocken, du kan ha dem på läpparna, kinderna, göra nagellack av dem... användningsområdet är egentligen ganske brett!

På bilden nedan har jag en rosa ögonskugga som jag köpte för ca 10-15 kr för flera år sedan. Jag har använt den flitigt som rouge sedan dess, på bilden har jag den både som rouge, som svag ögonskugga och på läpparna! Bara ta ett cerat på läpparna och lägg på skuggan med en pensel av syntethår.




Publicerat: 2010-04-10 @ 10:36:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0