barry M 3in1

Tänkte berätta om detta lack som jag köpte för någon månad sedan, nu har jag testat det ordentligt, så här kommer en liten recension...


Barry M 3 in One nail paint, kostde 45 kr när jag köpte det, nu säljs det för 39 på IaMias. Jag hade ganska höga förhoppningar om detta, läppennan jag köpte därifrån var jag jättenöjd med ( den bästa jag har ), och på hemsidan stod det så bra saker om detta lack; "Basecoat, Topcoat och Nagel förstärkare i ett, detta lack är oemotståndligt, du kommer att undra hur du har klarat dig utan det förut. Extra vård för dina naglar."

Det var ju inte speciellt dyrt heller, så fungerar det?
Ja, det är bra som basecoat, och ja, jag märker att det vårdar och stärker mina naglar, dessutom torkar det jättesnabbt.
Men det är det mest värdelösa jag någonsin använt som topcoat. Jag vet inte vad ni vill ha ut av era topcoat, men jag vill att de ska vara "hårda" för att skydda lacket under samt ge glans. Detta lack gör inget utav det.
Så, hade man kallat detta lack för 2 in One hade jag varit jättenöjd. Men nu säger man att det fyller tre funktioner, vilket det inte kan leva upp till och istället blir jag missnöjd med det.
Det är så otroligt dumt att gå ut och lova för mycket, jag menar visste jag bara innan att det fungerar som basecoat och nail hardener hade jag ändå köpt det. Det räcker liksom med en bil som är miljövänlig, säger man att den byter däck själv också är det coolt, men bara miljövänligt räcker gott för mig. OM jag får veta det från BÖRJAN.
Publicerat: 2010-04-14 @ 16:54:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0