Blog award

För väldigt längesedan fick jag en blog award, tänkta ta tag i det nu, bättre sent än aldrig!Jag har fått en blog award av min kära syster Sandra, tack!

Blog award

den som har fått en award ska:
1). kopiera in awarden på sin blogg.
2). länka till personen som gett dig awarden.
3). berätta 8 intressanta fakta om dig själv.
4). välj ut 8 andra bloggar du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och
skriv en kommentar att de har en Award att hämta.


8 saker du troligtvis inte visste om mig:

1. Jag tycker det är jättejobbigt att torka mig när jag duschat, lägger mig i sängen tills jag torkat av ig själv istället.

2. Jag heter Nordis i mellannamn

3. Jag har haft låtsaskompisar; Krejdi och Tuttilutte

4. På min vänstra tumme har jag ingen nagel

5. Jag var ca 17 år när jag pantade burkar första gången

6. Jag tror fortfarande på tomten, men inte på gud. Mest av allt tror jag på mig själv

7. När jag köpte Chicco tyckte jag att han var jätteful

8. Om det inte vore för att Chicco var så tänd på mitt favoritgosedjur skulle jag fortfarande ha henne i sängen, Kanini heter hon.

Jag tänker inte ge en blog award till någon, av den enkla anledning att det inte finns åtta bloggar som jag läser. Däremot kan jag gärna tipsa om bloggar jag tycker är bra någon annan gång :)
Publicerat: 2010-04-24 @ 16:50:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0