det är vååår!!!

Herregud vad fort tiden går! Det är samma sak varje år, jag går och väntar, längtar och hoppas på att våren ska komma, sedan går det med en hejdundrande fart och innan jag ens har hunnit reagera är det redan över! Hur kan allt gå så fort? Det fullkomligt spirar i naturen nu, anstränger jag mig är det närapå att jag hör hur det knakar och växer! Just nu skulle jag hellst av allt bara vara utomhus, njuta av solen, luften och allt underbart som händer.
Det är knoppar på träden, myrorna har vaknat till liv, gräset har börjat växa och jag har sett både fjärilar och utslagna vitsippor! UNDERBART!
Imorgon ska jag ta med mig kameran ut på morgnpromenaden, jag vill få det dokumemterat innan allt tagit slut, jag får verkligen känslan av att jag missade hur våren tog fart. Det gäller att njuta av den nu, för det går verkligen undan!

Funderar på att ta med mig Chicco ut i gräset med en filt och försöka läsa lite... Fast å andra sidan känner jag mig själv, det lär inte bli så mycket läst i så fall..

Hur lång har våren kommit hos er?
Publicerat: 2010-04-14 @ 16:37:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0