klarade min tenta!

Jag måste bara berätta att tentaresultatet från förra tentan har kommit och jag klarade den!!!
Har varit inställd på att kugga den eftersom av totalt tre frågor var jag osäker på en, fattade inte den andra över huvud taget medan den tredje kändes bra..
Detta ska jag fira med att göra en ny nagelförlängning snart när jag har tid! Ska testa att lacka naglarna innan jag lägger akrylen, får se om det fungerar..

resultat kommer snarast möjligt!
Publicerat: 2010-04-21 @ 07:27:15


2 kommentarer
Postat av: Anonym

va glad jag blir för din skull! fira med ett glas bubbel oxå, det är du värd :)

2010-04-21 - 19:10:28 |
Postat av: sara

riktigt bra förslag faktiskt, tack så mycket :)

2010-04-24 - 09:10:34 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0