naglarna

hoppat att det går lite snabbare att lägga upp bilder nu..









Jag är fortfarande nybörjare, detta är tredje settet jag gör med akrylnaglar, så alltid fis det end del som kan bli bättre, men jag tycker de blev fina!
Äntligen kunde jag använde hexagonerna jag köpte att dekoretra med också :)
Efter att jag fäst tippen lade jag ett tunt lager med genomskinlig akryl, för tunt visade det sig då skarven fortfarande är märkbar på vissa naglar.. Därefter lackade jag dem, två lager med isadoras twinkling pink ( som det kommer en recension på så småning om) sedan fäste jag hexagoner i färgerna vit, rosa, silver och lila, avslutade med genomskinlig akryl igen, filade och så topcoat på det.

Denna gången gjorde jag naglarna längre och mer rundade än jag brukar, kul att variera sig lite!
Publicerat: 2010-04-23 @ 07:26:07


3 kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt syster! :)

2010-04-23 - 10:25:15 | URL: http://arentjes.blogg.se/
Postat av: sara

tackar :)

2010-04-24 - 09:09:58 |
Postat av: Oleagnete

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-07-08 - 07:19:43 | URL: http://oleagnete.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0