Tyvärr

Så är jag inte jätteduktig på att uppdatera bloggen nu för tiden som ni kanske märker. Jag måste lägga ner tid på skolan och jag har helt enkelt inte tid att göra en sminkning bara för att lägga ut den i bloggen som jag gjorde förr.
Det får bli såhär tills jag har mer tid helt enkelt, är det någon som är intresserad av att vara medbloggare är det bara att hojta till, är man två blir det ju dubbelt så många inlägg :)
Fram tills dess får jag kanske uppdatera oftare med vanliga inlägg som inte har lika mycket med skönhet att göra, något ska jag skert hitta på!

För övrigt kan jag meddela att jag testat en håruåsättning och två sminkninar till balen. Blev bra, ett par enstaka ändringar inför den stora dagen och det blir perfekt :) Dock lägger jag inte ut några bilder innan balen har varit, så ni får vänta ett tag med att se resultatet!
Publicerat: 2010-04-19 @ 16:22:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0