vårjacka

Sugen på att inskaffa en ny vårjacka, tycker om min trench, men den passar ju inte alltid, dessutom var det faktiskt flera år sedan jag köpte vårjacka. Är sugen på en skinnliknande, de passar ju till nästan allt. Vet att H&M haft några till bra priser, kikade på ellos nyss och hittade denna som föll mig i smaken!


500 kr kostar den, även denna var riktigt läcker, men användningen av den är ändå ganska begränsad, så även om den är fin slår jag inte till på den..

800 kr kostar denna :) riktigt mysig!
Publicerat: 2010-04-13 @ 13:33:42


1 kommentarer
Postat av: Sari

Tänkte slå till på den översta igår men fanns inte i min storlek :( Var kommer jeansjackan ifrån? Häftig modell!

2010-04-14 - 14:07:19 | URL: http://withfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0