är lite sugen på

att klicka hem detta clip on set med ljusbrunt hår! Har ju gjort håret en hel del ljusare sedan det var svart (borde kanske visa bild på hur jag ser ut nu) men ännu är det og lite för mörkt och drar lite för mycket åt rött innan jag kan kalla det ljusbrunt, funderar på att gå till frisör och fixa det, men är rädd att det sliter för mycket att göra det ljusare..

såhär ser håret jag vill köpa ut i vilket fall





fint? fast som på bilden kängst upp blir det väl aldrig, skulle verkligen drömma om att ha ett sådant hårsvall! synd att det inte går att permanenta det så!

För övrigt har jag just haft en mysig middag med Sanela och Lejla, verkligen trevliga, roliga och snälla, är så konstigt att jag ibland känner mig jämngammal med båda, med tanke på att de är mor och dotter!
Var i alla fall jättetrevligt, så hoppas att det blir en tradition vi fortsätter med :)

Ha det fint!
Publicerat: 2010-08-10 @ 00:19:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0