en tenta avklarad!

En kvar... Den tentan jag hade nyss, som handlar om EU rätt var jag så sent som igår tvärsäker på att jag skulle kugga. Har haft svårt för den från första början, sedan fick jag hjälp från kompisar och det gick bättre, men det var lite sent.. en 15 poängs kurs är lite svår att lära in på två veckor, speciellt när man inta fattat något av den innan. Poletten lossade som sagt och jag var ganska lugn inför denna omtentan. Tills jag började plugga. Kändes som om jag glömt precis allt!
Men när jag väl gjorde den idag, laddad med energidryck, vitamin well, vindruvor och mörk choklad kändes det hel ok faktiskt.
Nu ska jag ta det lugnt i någon timma innan jag laddar om inför tentan imorgon, jag hoppas verkligen på den, för det har känts relativt bra när jag pluggat, även om jag inte pluggat så hemskt mycket, och helt ärligt tycker jag att jag mest hade otur när jag inte klarade den första gången.
Men med obligationsrätt vet man aldrig, kan gå hur som...

Ser i vilket fall fram emot att få den gjord, för sedan är jag L E D I G!!!! Ska sova i tält, äntligen träffa Chicco igen (han har fått bo hos mor och far) träffa kompisat jag inte hunnit med, fixa naglar, hårförlängningar, fixa lägenheten, åka till göteborg, tja ta vara på tiden helt enkelt!

Ha det fint!
Publicerat: 2010-08-12 @ 18:38:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0