fem långa naglar

Skulle ju göra ny nagelförlängning, och visst har jag gjort det! dock hade min gamla vätska tagit slut, den nya torkar så ruskit fort! är jättesvårt att lägga akrylen, den vill inte sätta sig på nageln och jag hinner inte forma den innan den torkat. Tipparna jag använde är dåliga också, men jag år skylle mig själv, de jag skulle använda finns inte här och jag hade inte tålamod att vänta.

SÅ, efter lite pyssel har jag nu förlängning igen. På vänsterhanden! jag klarar helt enkelt inte av att göra det på höger med denna snabbtorkande akryl :(

Har beställt luktfri akryl nu, vilket blir betydligt trevligare att jobba med, dessutom torkar den långsamt, så då hinner jag göra det jag ska innan den torkat! Får se om dem kommer inom några dagar så kanske jag kan stå ut med att ha naglarna så här ett par dagar..

Nåväl, såhär blev det idag:



Tänkte att det kan vara roligt med lite olika mönster och färger, blev sådär.. älskar den turkosa dock!



Detta var egentligen den ena jag blev nöjd med..


Publicerat: 2010-08-19 @ 22:10:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0