fixar och donar

Hej på er!
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men vill verkligen komma iordning i nya lägenheten innan skolan börjar!
Jag målar och målar och målar just nu, massor av vita möbler blir det :) Nu har jag bara två stolar kvar till köket innan jag är färdig, skönt! Efter fyra pallar, två bord, en bricka, en brödförvaring ( ni vet en såndär låda) så är det skönt att bara ha två stolar kvar. Dock är det massor av pill för att få det bra, så lär ta ett tag att få dem färdiga..
Efter det är det lite saker som ska plockas iordning på, behöver skaffa lite gardiner och annat smått, sedan är vi i stort sett färdiga!

ska visa bilder när det är färdigt, tror faktiskt att det blir bra, förutom att jag skulle vilja ha en anna  soffa, tV möbel och andra tapeter i vardagsrummet förstås..

Lite senare idag ska jag även hämta ut ett paket med mina nagelgrejor! blir kul, hoppas att jag kan fixa ett nytt set ikväll eller imorgon, blir fransk för första gången, kan passa bra till skolstarten?

Ha det fint, dags för mig att börja måla igen!
Publicerat: 2010-08-25 @ 15:52:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0