god morgon!

Igårkväll började jag på mina nya naglar, tycker det är svårt att göra på mig själv.. Därför tänkte jag att det skulle underlätta otroligt att använda tippar med genomskinlig fästkant och sedan vit manikyr som sitter färdigt på. Kruxet är bara det att den vita färgen bara är sprayad på, så kommer jag emot med filen bara lite så försvinner färgen :( jag får pilla som bara den för att bara fila ner just fästkanten.. Får se hur det går, annars har jag ju skaffat den nya akrylvätskan som inte torkar så fort, så med den borde det inte vara några större problem att lägga fransk på mig sälv!



Såhär ser det ut just nu, tog bilden med datorn, så är av kass kvalité, men ändå kan ni se fästkanten på vissa naglar, sys mycket mer i verkligheten :( bara att fila...
Publicerat: 2010-08-26 @ 08:31:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0