herregud

vad fort tiden går!
Kvällen är redan här, har tyvärr inte fått så mycket gjort idag, p andra sidan hade jag inte så värst många saker jag var tvungen att göra heller, så det är lugnt :)

Jag har köpt nya anteckningsböcker och en underbar kalender, dock kan jag ju inte börja använda den innan årsskiftet, det tänkte jag inte på när jag köpte den! så ska försöka hitta den jag köpte förra året och använda de sista månaderna, annars får jag helt enkelt leva lite oorganiserat fram tills januari!
Jag har även skaffat en försäkring till lillen (ja, jag har haft honom oförsäkrad). Svårt att veta vilket försäkringsbolag man ska ha, agria vet jag är bra, men det vär ju inte det billigaste, sveland ska jag ALDRIG mer ha (hoppas de konkursar), jag valde tillslut folksam, deras försäkring verkade passa oss, de hade en enkel och en dubbel att välja på, jag tog den dubbla, men ska prata med mamma om det, kanske det var onödigt, min mor är så vis och brukar veta sådant :)

jaja, som ni märker har jag inte så mycket att säga, imorgon är det dags för första föreläsningen, externredovisning står på schemat, är väl inte något som direkt faller mig i smaken, men jag ska verkligen satsa, vill inte behöva ha fler omtentor!

Nu ska jag mysa med min lille fis!

ha det fint!
Publicerat: 2010-08-30 @ 20:38:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0