Höst

Jag och lilleplutten har just varit ute på en kvällspromenad, var ute en timme, så härligt med den friska höstluften även om jag gärna hade haft en längre sommar..

Precis som varje år förstår jag inte hur denna sommar kan vara över så fort?
Vad hände med alla mina planer?
Alla äventyr jag skulle ut på?
Alla gamla vänner jag skulle träffa?
Alla nya vänner jag skulle lära känna?

Nja, någon särskilt händelserik sommar har det faktiskt inte varit. Jag var i Turkiet och det var helt ok, inte mycket mer tyvärr.

Jag får istället se fram emot en lyckad höst med mysiga kvällar med tända ljus, bättre studieresultat och många skratt.
Publicerat: 2010-08-29 @ 21:56:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0