kreativiteten flödar!

Det är riktigt mysigt att fixa iordning i lägenheten, sätta upp hyllor, välja tapet ( bara till ett rum visserligen) och planera. Tror vårt vardagsrum kommer bli helt ok, trots att jag helst skulle vilja byta tapeter och skaffa en vot soffa.. och en annan TV möbel.. haha

Sovrummet kommer i alla fall bli kanon det känner jag på mig! Det är där det ska tapetseras om, inom en månad sa de på kontoret, får hoppas de håller det också!
Nu har vi målat stolar och haft oss, imorgon ska vi bygga en flaskförvaring att sätta upp på väggen. När lönen kommer blir det förhoppningsvis en sväng till Ullared, det är faktiskt bra att hndla gardiner, lampor och liknande där.

Nu ska jag sätta fart igen. ha det fint!
Publicerat: 2010-08-20 @ 14:58:34


2 kommentarer
Postat av: jossan

hej vilken stolek hade du i marble skorna? hade du 38 eller 39?

2010-08-22 - 13:31:28 | URL: http://frome.devote.se
Postat av: jossan

okej, men om du ändrar dig så är ja mer än gärna sugen på att köpa dem ;p

2010-08-22 - 17:41:02 | URL: http://frome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0