leeeedig!!

nästan. Tackade precis ja till att jobba idag, men bara till 4, så det räknas ju knappt? Igår hade jag min andra omtenta, 20 poäng, så vore ju fint om jag satte den. Båda tentorna kändes helt ok, men var lite missnöjd efter a-delen på den igår, gjorde mitt bästa och satt MYCKET längre än jag brukar! Jag har inte riktigt tålamod för att sitta och skriva i sex timmar, har problem med handlederna också, så i slutet var jag tvungen att stödja högerhanden med vänster, fick så ont :S Kom en halvtimme försent och gick en halvtimme tidigare, skrev alltså i fem timmar, ich det räcker mer än väl enligt mig!
Varje gång vi gör tentor blir jag så sugen på att sätta mig och börja skrika, springa upp och dansa på borden och hålla på. För att bryta tystnaden och lätte upp stämningen lite, det är knäpptyst i salen, alla sitter och skriver febrilt, en uppgiven suck hörs då och då. Sedan har vi de som är som mig, inte riktigt orkar koncentrera sig hela tiden, utan sitter och iakttar de andra och noggrant studerar smörgåsen de har med sig.

Jaja, nog pratat om tentor, nu ska jag fräsha till mig lite och åka till jobbet snart! I helgen ska vi vara hos mor och far, förhoppningsvis tälta på trädgården och äntligen ta hem min lilla plutt som har bott hos dem! Blir väl en uppdatering imorgon kväll igen :)
Publicerat: 2010-08-14 @ 09:23:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0