Lördag

Sitter hemma och tar det lugnt, men känns som om man borde vara ute en lördagskväll, speciellt under insparksveckan? Vi har haft oturen att hålla på med flytt och komma iordning under insparken både detta året och förra, lite synd, men festa kan man alltid göra senare.
Imorgon åker min älskling till Tjeckien för att tävla i VM (!), dock ska han inte tävla förren lördagen, så då för ni hålla tummarna!

Ska nog lägga mig snart, har inget vettigt för mig ändå, kanske kolla lite i någon bok..



Har klippt mig en del, och titta, mitt hår börjar bli ljust!
Publicerat: 2010-08-28 @ 22:45:38


1 kommentarer
Postat av: Remyjenny

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-02-24 - 14:12:45 | URL: http://remyjenny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0