PA Dear Laura

Det är omöjligt att inte tycka om supersöt nageldekor som man enkelt trycker fast på nageln, ett topplack sedan och det är klart! Jag har i ca ett halvår letat efter nageldekorer i form av små rosetter, tycker det är så fint och sött att sätta en precis vid manikyrranden. När jag sedan hittade dem på karins nagelhörna är det klart att jag slog till!
Förutom dekorerna nedan köpte jag även ett pack med små stenar, fungerar alltid när man ska dekorera.



Som ni ser, rosetter i massor! Sedan åkte det även med ett pack med pudlar för att..... hmm.. ja, pudlar kan vara bra att ha på naglarna ibland helt enkelt. 39 kr styck, lite dyrt tycker jag, hoppas det är mer än ett ark i! Å andra sidan tror jag att det är bra dekorer, längtar tills de kommer!
Publicerat: 2010-08-19 @ 09:20:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0