shoes for autumn

Dags att börja leta fram alla mysiga stickade tröjor, halsdukar och kängor. Stövlarna jag köpte för en hyfsat dyr peng förra året är redan trasiga. (jävla skit) MEN, de ska lagas OCH det ger mig en anledning att köpa nya utan dåligt samvete ;)

Just nu har jag sjukt dåligt med pengar och vill inte lägga för mycket. Dessutom finns det egentligen inte så stor anledning att lägga massor av pengar på höstskor eftersom jag förmodligen har tröttnat på dem till nästa år och vill investera i nya då med. dessa gillar jag:


499 från din sko


549 från Din sko


Dessa är ju sjukt snygga, kopia från acne från scorette, vem har inte spanat in dem redan?

Skoshopping får dock vänta ett tag till, tills ekonomin ser bättre ut. Dock har jag bytt till mig ett pat på klädbyte, det enda som kostar är frakten, plus att jag blir av med en tröja som bara ligger och skräpar, dessutom ser det ut som om jag kommer vinna en auktion på tradera med ett par kilklackar som ser underbara ut! Hoppas verkligen jag vinner dem för en billig peng :)

Nu ska jag fixa mat!

pusskram
Publicerat: 2010-08-30 @ 12:32:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0