svärta

varför är jag så vek? Det känns ibland som om min beslutsamhet helt försvunnit, min styrka, mitt mod och min självsäkerhet. Det känns som om den där osäkerheten man har i tonåren drabbat mig. Kanske är jag väldigt sent utvecklad, för när jag var i den åldern jag skulle känna mig osäker på allt var jag tvärsäker. Jag var inte som alla andra, men hade heller inget behov av det. Jag är fortfarande inte som alla andra, och tror inte att jag har behov av det nu heller. Jag tvivlar på allt just nu och jag blir inte klokare av vad människor säger till mig.. Den ena höjer mig till skyarna och den andra slänger mig hårt i marken.
Det gör ont att landa

Det värsta är att jag själv gör samma sak, höjer mig till skyarna för att sedan slänga mig själv i marken och jag studsar flera gånger innan jag landar, något sånär stabilt.
Publicerat: 2010-08-08 @ 22:44:20


1 kommentarer
Postat av: Sandra

Underbara syster. Lyssna på filen jag lagt på skrivbordet på din dator. Lägg dig ner och ha det skönt och lyssna. Ring om du behöver mig. Jag finns för dig vet du. Du är fantasisk!

2010-08-09 - 12:06:58 | URL: http://arentjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0