Bellas bal

Kom på att jag inte lagt upp bilder på Bella som jag gjorde iordning till balen i somras! Gjorde hår, naglar och make.

Bella har fantastiskt fina drag, vi gjorde en naturlig sminkning med hårupsättning med fläta. Tyvärr har jag inga bra bilder på sminkningen, som ni ser nedan ser man inte ansiktet alls bra på grund av solen.



Uppsättningen däremot fick jag bra bilder på, den blev annorlunda med fin! Att använda orkideér som dekoration har jag aldrig tänkt på innan, det var het ovh håller Bellas idé, men viss fungerar det fint?


Ett set fraska blev det också!





Det blev som sagt inte så många bra bilder den dagen, men Bella var kanonsnygg i alla fall!
Publicerat: 2010-12-12 @ 18:34:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0