cirkelträing med damerna..

Har precis kommit hem från cirkelträningen, (var allt för länge sedan jag tränade) kändes skönt! Instruktören är verkligen kanon! Dock blev jag precis som sist väldigt yr och illamående i slutet, blir det titt som tätt även när jag inte tränar. Dock känns det lite pinsamt när det inträffar just vid cirkelträningen, jag är den yngsta där, med mig inräknat blir medelåldern.. tja kanske 50 år!
Så att sätta sig ner för att man är så yr under stretchen med ett gäng äldre damer runt omkring som tror att jag gör det för att passet varit så tungt så jag är helt slut.. ja, det känns inte så kul. Så idag ursäktade jag mig med att jag behövde gå på toa och satt där tills det slutade snurra och spykänslan försvann..

haha, utöver det gick passet bra!
Publicerat: 2010-12-20 @ 11:38:49


1 kommentarer
Postat av: Paulenya

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-11-16 - 10:37:25 | URL: http://paulenya.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0