tiden rinner iväg..

Jag kan omöjligt begripa att det är nästan en vecka sedan jag sist uppdaterade här! Och då var det inte ens ett riktigt inlägg. Trodde faktiskt att det var i förrgår jag skrev sist!

Nåväl, pluggandet är fortfarande vad jag lägger tiden på just nu, stress, stress..
Att gå på stan och köpa julklappar kommer inte ens på fråga, så ikväll drog jag iväg en beställning på klapp till mor och far. Är sååå nöjd med det jag köpte, är lvertygad om att de blir glada! Föräldrar är svårt att köpa till, dels eftersom de aldrig vill att man lägger pengar på dem, dels eftersom de sällan har några speciella intressen. Jag kom på något som inte kostade särskilt mycket me som de båda kommer ha stor användning för, kanon!

Publicerat: 2010-12-06 @ 22:37:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0