naildesign

God morgon människorna!
Jag har precis satt mig i skolan och planerar att ta ett personligt steg framåt i tekniken innan jag bärjar skriva om internräntor, nusummefaktorer, optioner och annat underhållande. Idag ska jag för första gången lägga ut ett videoklipp här!

Eftersom jag själv inte hinner lägga så mycket tid på bloggen tänkte jag visa er några klipp som jag tycker är bra, båda när det gäller naglar, smink och hår.

Börjar med två naeltutorials som ni behöver nagellack, lite mindre penslar, glitter och stenar till bland annat. Kul med designer som går att återskapa både med och utan akryl/gelé. En fördel doch om du har långa naglar..





Publicerat: 2010-12-07 @ 07:19:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0