120 palett

Som sagt fick jag en 120 palett i födelsedagspresent av D, har hört så mycket positivt om den, så hade höga förväntningar!
Det första jag lade märkte till när jag öppnade den var att det verkligen luktade "billig smink" om ni förstår vad jag menar. När jag testade den första gången blev jag besviken, den var inte alls så pigmentsrik som jag hört. Dock hade jag ingen primer under, vilket gjorde stor skillnad för färgen!
Jag har nu testat skuggan både med och utan primer (använder high tech ligter platina från MUS) och den sitter faktiskt riktigt bra både med och utan!
Färgerna är lätta att använda och sitter som sagt länge, fin pigmentering så länga du har en bra primer också!
Alltså tummen upp för denna!



På bilden har jag testat var fjärde skugga med början uppifrån till vänster, med high tech lightern under, det andra lagret visar jag en annan dag!

Publicerat: 2010-02-01 @ 21:37:13


1 kommentarer
Postat av: julia

vad kan man köpa en sån snälla säg...vill så gärna ha en sån..

2010-02-04 - 21:15:35 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0