alla hjärtans dag..

Som ni säkert vet är det snart dags för alla hjärtans dag, en dag då du får bry dig lite extra om dina nära och kära. Jag tycker absolut inte det är viktigt att lägga ner pengar på presenter och dyligt, utan tanken är ju just att du ska visa att du bryr dig!
Har du dålig fantasi? Kanske kan något av mina tips hjälpa dig och din kärlek att få en alldeles speciell alla hjärtans dag?


små enkla saker:
Bjud din älskling på frukost på sängen, baka något smaskigt eller klipp och klistra ihop ditt eget alla hjärtans dag kort!
Eller så kan ni helt enkal bara strunta i att gå upp, tillbringa resten av dagen i sängen, beställa hem pizza och kolla på film! Eller ta er bara tiden att göra något ni annars inte unnar er, gå ut och är middag, gå på bio, åk och bada ( så mysigt att bubbla tillsammans i relaxen) eller gå på museum,( kanske inte så romantiskt) men ni vet bäst vad som passar er! Är ni kreativt lagda? Ta då och köp lite färg och måla en tavla ihop! Det kan vara riktigt kul och mysigt ,dessutom är det ett fint minne! Är ni sportiga, så vad slår en mysig dag i skidbacken? Ni får dessutom anledning att bli lite närgångna för att värma varandra i kylan..

Eller gör något av mina tips nedan!

romantisk tipspromenad:

Eller dra dig upp ur sängen lite tidigare och sätt ut en romantisk tipspromenad! Det kan vara frågor som rör ert förhållande, eller kanske alternativ istället för frågor på vissa av lapparna?
Till exempel:
1- En mysig massage
X- Du, jag grädde ikväll..
2- jag bjuder dig på en god tre rätters med champagne!

Längst med tipspromenaden kan du hänga upp hjärtan i träs, placera lite ljus och göra det mysigt!

Min överraskning:
Förra året överraskade jag Älsk, och vi hade det jättemysigt!
Jag hade köpt rosenblad med doft som jag spritt ut över sängen och tänt massor av ljus. Innan det tände jag en brasa utanför, satte fram en bänk med massor av filtar i och pyntade med levande ljus och hjärtan på verandan. Jag bad honom klä sig varmt, sedan satt vi därute tätt intill varandra och grillade marshmallows.
Inte dyrt alls, men väldigt mysigt!

Hemmaspa:
Köp hem några rökelser, massageolja ( eller ta vanlig matolja), ansiktsmask och hårinpackning. Gör iordning mysigt hemma, ochs edan ska ni bara ta hand om varandra! Fila och massera fötter, massera hårbotten ( nej, inte bara vi tjejer älskar det!), lägg ansiktsmask ( ja, ni killar mår också bra av det) och ladda upp med vindruvor och annat gott.

Fotoalbum:
Köp ett fotoalbum och framkalla bilder på dig och den du håller kär i alla olika siyuationer! Då ni är som lyckligast, som gladast och då ni är riktigt jävla förbannade! Skriv sedan ned vad situationen handlade om och vad du känner för din kärlek! Väldigt personlig och fin gåva!


Vill du ändå göra det lite smidigt för dig finns superbra saker att köpa här nedan!

presentkuriren kan du köpa 52 busiga nätter (ganska märklig översättning då de faktiskt står naughty nights), Hur som hellst kan jag slå vad om att detta skulle göra succé! Det går helt enkelt ut på att ni en gång i veckan får dra ett kort, detta kort liknar en skraplott som ni skrapar och sedan helt enkelt gör vad som står på kortet någon gång under veckan!! 199 kr kostar den På samma sida kan ni även köpa 52 romantiska veckor

På samma sida som ovan kan du köpa dessa toast tattoos för att uttrycka dina känslor på det rostade brödet! tre stycken för för 129 kr

Vad kan vara bättre än att slå in det mest värdefulla för din älskling - dig själv?! Denna naughty knot från coolstuff blir säkerligen uppskattad! 149 kr På den hemsidan finns det massor av bra presenter att köpa, ta en titt där!

Kroppsmålning i choklad, kul, kreativt och framförallt gott! Denna kan du köpa på myheart för 89 kr


Har du en nördig pojkvän? Ta på dig dessa iphonepanties med tryck "slide to onlock" du kan köpa dem här.

Där har ni några tips från mig! Har du bra tips på romantiska gåvor, upplevelser? Kommentera då så jag kan uppdatera listan!

Och vad är det bästa du gett bort/ fått på alla hjärtans dag?






Publicerat: 2010-02-06 @ 19:22:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0