Barry M läppenna

I paketet från IaMias fanns även en läppenna, nr 3, i färgen red. Detta är vad det står om den på hemsidan:

Markerar, formar och definerar dina läppar!
Alla läpp-pennor är sammetslena och smidiga med en krämig konsistens. De är mjuk men ändå fast nog att dra en exakt tunn linje. Längd 12 cm


Jag har bara testat pennan en gång, och fick tvätta av den direkt eftersom röda läppar inte direkt passar när resten är osminkat! Därför vet jag inte hur den sitter, men den var väldigt smidig att jobba med, och färgen var fin!
Pennan har bra pigmentering och den ger en tunn linje som är lätt att göra exakt.
Pennan kostar dessutom bara 39 kr, så länge den sitter länge så ger jag den ett topp betyg! Är jättenöjd!




Det var dock inte tänkt att den skulle sitta på tänderna..

Jag blev genast sugen på att skaffa några fler färger, här är mina favoriter!


darkpink                                   mulberry                                 russet

Russet tror jag blir superfin till våren med lite glans på, det är så läckert med diskreta, sofistikerade läppar, tror den gör sig utmärkt till ordentligt rosiga kinder som kontrast.

Dock tycker jag det är lite knepigt att få till det med läppenna, någon som har några knep? kanske är jag givmild och ger det bästa svaret någon/ några mineralskuggor.. :)
Publicerat: 2010-02-05 @ 20:46:18


2 kommentarer
Postat av: 2I1N3A-iinaaa

svar: Hej! jo men det funkar.. förutom att jag inte förstår det mer kvinnliga som du menar..vart tänkte d att man ska hänga hjärtat?

2010-02-06 - 09:03:33 | URL: http://iinaaass.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Syster! Du har fått en blogg award av mig. Kolla min blogg! Puss

2010-02-06 - 10:03:25 | URL: http://arentjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0