Ett år!

Jisses vad snabbt tiden går, upptäckte nu att jag haft bloggen i ett år! Det var i Februari 2009 som jag började blogga, då handlade det mest om min vardag som bestod av att plugga upp betyg, jobba extra och ta hand om min kära häst. Det är märkligt vad snabbt tiden går, jag kommer fortfarande ihåg när jag skrev de första inläggen.
Egentligen visar början av bloggen den riktigt Sara bättre.
Det har blivit så att jag bloggar om smink, inte för att det var tanken med bloggen, inte för att jag ville det, utan för att så mycket jag hade försvann.
Jag är egentligen inte en person som bryr sig så mycket om utseende, jag tycker det är skönt att gå utan smink och långa naglar är mest i vägen. Men när hästarna försvann ut ur mitt liv fick jag rikta in mig mot något annat, av någon anledning blev det make up.
Något jag är båda glad och lite.. inte ledsen men kanske missnöjd över. Jag har ju lärt mig mycket och utvecklats, men det är inte så bra att byta ut ridning, hästar, motion mot penslar, färg och stillasittande.

Hur som helst, kanske skulle jag fira födelsedagen av bloggen, någon som är sugen på en tävling?
Publicerat: 2010-02-28 @ 19:47:37


2 kommentarer
Postat av: Kalle

Hej Sara,



Jag heter Kalle och är grundare till sidan Klädbyte.se

Vi har precis startat men sidan växer väldigt snabbt.

Jag är ute efter klädintresserade personer i olika åldrar.

Fastnat för några, vilken du är en.



Hittade inte din mail så skriver här, Hoppas det är ok.

Tänkte att eftersom du skriver en hel del om kläder och mode i din blogg och även säljer en del,

så undrar jag om du är intresserad att lägga upp dina kläder på vår sida.



Du får en egen garderob där du lägger ut det du vill byta ut eller

sälja i din garderob. Du kan sen länka garderoben direkt till din blogg.



På så sätt får du betydligt fler besökare samtidigt som du får ett bra

komplement till din blogg att visa upp dig och dina kläder.



Undrar om det finns nåt intresse från din sida an att använda

dig av oss. Det kostar naturligtvis ingenting utan jag är ute

efter att få in snygga kläder på sidan, och du får ett roligt

komplement till din blogg och fler besökare, och även lite nya

kläder till din garderob.



Kan inte lova nåt mer exakt i dagsläget vad gäller att synas på

Framsidan mm, eftersom jag inte vet vilka som kommer att vara med ännu.

Kolla in klädbyte.se och hör av dig.

MVH

Kalle

Klädbyte.se

2010-02-28 - 21:04:21 | URL: http://www.kladbyte.se
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-02 - 13:45:27 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0