friday night

Sitter ensam hemma, äter lite godis och clementiner.. Ska börja plugga är tanken, läsa boken standsrättens grunder. Idag har jag fått ganska mycket gjort med alba projektet i affärsredovisningen, duktigt, hoppas bara jag kommer igång med läsningen nu också, hoppade över en poker kväll just för att plugga..
hmm, händer inte ofta att jag skriver om utbildning här.. känns inte riktigt som mina läsare är intresserade av det heller?
Har haft kontakt med en person från en boxningsklubb här i Jönköping, funderar på att testa, men käner mig så feg, vill ha någon med mig!

Imorgon blir det utgång= jag kommer göra en sminkning. Jag tänkte göra en ny steg för steg sminkning, så lämna en kommentar om en festlig sminkning ni vill se så läger jag ut hur jag gått tillväga sedan!
Publicerat: 2010-02-19 @ 21:17:30


1 kommentarer
Postat av: Hanna

Precis, håller med dig! För mig är det ingen stor grej att prova en ny sminkning, jag vet att det bara är att tvätta bort om det inte blir bra. Men folk förstorar upp det till enorma höjder och vågar inte, vilket är hemskt synd! Förhoppninsgvis ser det annorlunda ut om några år, då alla kan få leva ut sina sminkdrömmar utan att folk ska klaga :D

2010-02-21 - 15:46:34 | URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0