GloMoist Hydrations

Jag passade på att beställa ett par saker från IaMias när det ändå var rea, bland annat denna mistpuff som annars kostar 239 för 119 kr. Du sprayar den i ansiktet antingen innan eller efter make up.




Detta står om produkten på hemsidan:
En blandning av antioxidanter och anti-åldrande fördelar i en mistpuff som förfriskar direkt. Spraya huden före eller efter makeup applisering och för att hålla huden frisk hela dagen. Används med fördel när din hud känns torr, när den utsätts för torrt klimat eller när den bara behöver friskas upp ögonblickligen.

Jag har endast testat den ett par gånger, och visst känns huden mycket friskare, dessutom blir jag inte torr under dagen. Själva fräsheten känner jag dock endast precis när jag sprayat.
Jag ska testa den ordetligt, men än så länge blir det inget superbetyg för denna, det var tur att jag köpte den på rea.
Publicerat: 2010-02-04 @ 21:24:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0