hair

Det var längesedan jag visade någon frisyr här!
Detta är verkligen inte komplicerat, och jag har varit extremt slarvig, slängde ihop den på fem minuter kanske, men har ni ont om tid någon gång och inte vill köra på vanligt utsläppt hår fungerar den.



Sned inbakad fläta i luggen och bak mot huvudet.
Flärot går att variera hur som hellst, gör en inbakad, utbakad, vanlig, fiskben, fläta in ett sidenband, fläta in en kedja, ja, bara fantasin sätter gränser här! Själv rufsade jag till den efteråt, har jag inte tid att göra den ordentlig och prydlig är det lik bra att köra på den slarviga stilen rakt igenom


Sätt upp öerhåret med ett par hårnålar och fäst blommor vid sidan, mina ( två svarta och två gröna i plast)köpte jag på H&M för 50 kr ihop, jättesmidigt om du vill piffa till det lite!

Som sagt slarvade jag väldigt mycket med denna, men har du lite tid kan du arbeta med den lite mer, och den kan bli riktigt snygg! Börja med att locka hela håret, i ganska stora lockar. Fäst varje lock på huvudet direkt när du lockat så att de får sätta sig lite, när hela håret är färdigt kan du spraya lätt innan du plockar ner lockarna och drar igenom dem lite med händerna för ett naturligare resultat. Endast just detta att locka håret innan gör stor skillnad!
Publicerat: 2010-02-25 @ 07:53:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0