kära tradera..

Hoppas på att jag ska kamma hem en auktion från tradera gällande ett startset med uv gel. Blir kul att bygga egna naglar "på riktigt" kitet jag köper från depend som jag använder nu är jag inte direkt nöjd med, hoppas att detta fungerar bättre!
Det innehåller tre olika gel, ett vitt, ett rosa och ett genomskinligt, vätska, pensel, formar, tippar, dekor, fil osv..
Har även tittat på andra gel med färger, men ska vänta lite med det så jag hinner testa detta först, kan vara bra att lära mig vanlig fransk först och ta annat sen! Men jag tycker det är riktigt snyggt med glittriga tippar!


Bilderna är lånade från tradera!

Publicerat: 2010-02-15 @ 10:03:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0