kväll..

Har precis haft jättetrevligt med ett annat par som varit här, vi har spelat absolut överrens, riktigt roligt spel, men är man två väldigt tempramentsfulla personer kan det leda till allvarliga konsekvenser.. ;)
Jag måste dock göra er besvikna och säga att det inte blir någon sminkning idag, klockan hann bli så mycket och jag vill hellre tillbringa kvällen med älsk än framför spegeln, det är ju trots allt alla hjärtans dag..
Hoppas att jag kan fixa till något imorgon istället!

Ha det bra!
Publicerat: 2010-02-14 @ 21:30:51


1 kommentarer
Postat av: Nathalie.

Vad roligt att du ska börja med naglar. Jag tror det ska gå bra med vilket glitter som helst, det du kan göra är att blanda lite och prova först på en tipp. För mig blev det lite konstigt en gång för mitt genomskinliga acrylpulver blev lite lite gulaktigt när det härdade så det blev inte exakt glittrets färg.

Vilket märke arbetar du med?

2010-02-16 - 09:30:03 | URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0